Saturday, March 20, 2010

Calon Jurufoto #1

Haa..merujuk kepada entri ini, telah aku ceritakan betapa aku ini sangat particular bab gambar kawenku nanti. So dalam entri kali ini, aku dengan bangganya memperkenalkan Encik Shairol Rafizan Mohd Radzi..calon jurufoto aku yang pertama. Pertama sekali, aku berkenan la dengan konsep fotografi Encik Shairol ni..sesuai dengan taste aku kot. Aku tengok portfolio dia pun ada variasi..nampak la fleksibliti di situ. Kiranya, kalau aku nak style yang pelik2 sikit pun Encik Shairol takdak masalah kot nak adjust lens dia tu. Agaknya la kan. Soal bajet, aku dah tanya haritu. Ada la pricing dia bagi tapi aku lupa plak aku simpan kat mana..huhu. Nanti aku cari balik aku up kat sini la. Sekarang ni aku nak survey2 dulu photographer2 lain. Mana la tau kot2 ada kawan2 aku yang dok usung DSLR sana-sini tu volunteer nak test power..hehe.

Oh ya, kat bawah ni ada sample2 shots Encik Shairol yang aku suka.





Photos credit to Encik Shairol

No comments:

Post a Comment