Saturday, March 20, 2010

Hantaran

Aku dan Encik Kekasih belum decide lagi hantaran berapa berbalas berapa nak bagi. Tapi aku dok pikir sorang2 tujuh berbalas sembilan pun ok juga. Yang tujuh tu terpulang la pihak Encik Kekasih nak bagi apa. Yang sembilan belah aku tu aku dah shortlist seperti dibawah, kalau Encik Kekasih setuju esok jugak aku start beli..hehe.

1. Set perfume
2. Kemeja dan tali leher
3. Sepasang baju melayu dan/atau songkok.
4. Beberapa tin bola tenis (Encik Kekasih yang mintak ok)
5. Sepasang kasut kulit
6. Cupcakes comel
7. Buah-buahan
8. Potpouri
9. Coklat

Dan yang paling penting, hantaran2 ini semua aku nak letak mawar ungu seperti yang dijanjikan berselang-seli dengan bunga lavender (kalau tak dapat, apa2 pokok renek yang seangkatan dengannya) dan daun2 hijau. Dan ada riben besar kaler cream ok. Wah, indahnya..hehe.


Mawar ungu yang kucari warnanya begini.
Photo credit to http://wendydiana83.multiply.com

No comments:

Post a Comment