Saturday, March 20, 2010

Perlukah Ada Flower Girls?

Aku teringat majlis sepupu aku Kak Nora a.k.a. Cik Ala merangkap anak bongsu Mak Lang aku yang duduk sebelah rumah. Majlis sanding dia 3 tahun lepas. Dia kawen ngan Abang Hanafi, orang Sabah bah! Masa resepsi di rumah Mak Lang anak2 Bang Ya dan Bang E jadi flower girls. Masa tu semua kecik2 lagi dan comel2 belaka. Kak Yantie siap choreograph movement lagi..ala2 menari2 gitu la. Ingat lagi Dek Wa, anak Bang E yang nombor 2 nangis sebab baju dia lambat siap. Punya la takut tak dapat jadi flower girl Kak Nora dia..hehe. Comel kan?

Tapi aku rasa masa majlis aku nanti tak perlu kot ada flower girls ni. Abah pun kata nak majlis simple2 je. Tak mau ada sentimen2 kebaratan. (Tapi potong2 kek mau ada juga ye Abah..hehe). Lagipun satu keja lagi nak pikir pasal movement la..baju la..bunga la..budak2 plak tu..banyak ragamnya. Serabut jugak kadang2.

No comments:

Post a Comment