Saturday, March 27, 2010

Kisah Kasut Primavera

Anda semua tau kan ada jenama kasut nama Primavera? Ok, bagus. Senang aku nak cerita. Aku dan Encik Kekasih pegi Mid Valley (lagi) hari tu..masa tengah jalan2 ternampaklah ada 50% sale kat kedai Primavera. So memandangkan aku memang plan nak bagi kasut sebagai salah satu hantaran kepada Encik Kekasih, dengan spontannya aku pun tarik tangan dia dengan senyuman yang sampai ke telinga (reaksi normal bagi perempuan yang terkena Sindrom Musim Mega Sale). Tak terbayang la keseronokan aku ni bila tengok kasut2 yang harga asalnya RM200 jadi RM100 ja. Senyum yang dah sampai ke telinga tu dipanjangkan lagi beberapa cm. Ok, cuba bayangkan sekejap. Dah dapat bayangkan? Sekarang cuba bayangkan pulak muka aku bila tanya2 dan salesgirl tu kata "Sorry, size 11 tak ada la kak". WHAT??

No comments:

Post a Comment